Seguidores

sábado, 22 de septiembre de 2012

Log Cabin

Hola a totes, avui us vull mostrar els meus primer Log Cabin.
Uns els primers blog que en vaig mirar i seguir va ser el blog de na Georgina, aquí teniu l'enllaç El taller de Georgina.
Es preciós, una bloggera molt interessant i amb bastants tutorials.
Davant la necessitat d'aprendre en vaig aficionar al seu blog. 

Un dels tutorials que té penjats és com fer un Log Cabin amb paper vegetal. Ho vaig trobar molt curiós i aquesta setmana ho he posat en practica, aquí teniu les meves fotos...

El meu primer Log Cabin


  
El segon que faig i més petit


Aquí podeu veure la diferencia de grandària del primer als altres dos
Hola chic@s, hoy  Log Cabin.... si, si, hecho con papel vegetal!!!
Era una de aquellas cosas que has visto en otros blogs y dejas  en cosas pendientes ....
Esta semana he decidido probar!!!

Encontrè un tutorial en el blog El Taller de Georgina y esta semana lo he puesto en practica, espero que os guste, hasta otra...

                           


2 comentarios:

  1. M'encanten! Jo encara no m'he atrevit a fer-ne... però em fa molta il·lusió aprendrer-ne!

    Tens una nova seguidora, desde Mallorca! Si t'interesa, et deixo l'adreça del meu blog cosiendolunares.blogspot.com

    Una aferrada, Bàrbara :)

    ResponderEliminar
  2. Hola Bàrbara, gràcies pel teu comentari!!!
    He entrat dins el teu blog, quina passada de Quilt que estas fent, jo encara ??? crec que no estic preparada per una feina tant llarg...
    M'ha agradat molt tot el que fas i m'he fet seguidora teva
    una abraçada i ja estarem en contacte...
    A10

    ResponderEliminar