Seguidores

sábado, 3 de noviembre de 2012

Regals per unes bones amigues

Bon dia a totes, el diumenge passat vaig anar a dinar a casa de una bona amiga, na Carme. Feia molt de temps que no la veïa...

Vaig partir de Ciutadella amb la Cisca, una bona amiga, i apa cap a Maó a dinar, on viu la Carme!!!!

Per aquest motiu els hi vaig preparar un regalet a cada una d'elles...

                           
Aquestes son les teles que vaig utilitzar per fer els regals



A na Carme l'hi vaig fer un necesser molt sencill però mol pràctic





Per na Cisca vaig fer un estoig de bolis que vaig trobar a la red,  aquí teniu l'enllaç, és un blog força interessant... 



Totes les fotos d'aquest post les ha feta la meua neboda na Laura, igual que el paquet de regal que va fer per na Cisca.....


No hay comentarios:

Publicar un comentario