Seguidores

jueves, 31 de enero de 2013

Una nova Tilda / una ballarina

Avui vos vull mostra la tilda que vaig fer i regalar a sa meva neboda na Laia.
Na Laia és sa primera neboda que vam tenir, fins llavors tot havien estat fillets. 
És una al·lota molt dolça, guapa, responsable, alta i esportista... 
Fa dansa clàssica, contemporània i Hip Hop. 
Hi dedica moltes hores setmanals . Ho fa molt bé!!!!!!....

Pels reis li volia donar una gran sorpresa i fer-li un regal que signifiques molt per ella.
Així doncs, que millor que una ballarina???
Acabava de sortir publicat el darrer llibre de Tone Finnager i vaig fer una comanda a la Marta de Tela Marinera.





 Na Laia en va dir: 
Xili és una crac!!!!! 
i açò ja va vale la pena.......
Esper que vos agradi.



6 comentarios:

  1. Donç em sembla tot un detall per la teva part, com no hauria d'estar contenta la Laia??
    Felicitats.

    Petonets i gracies per la visita.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Montse per visitar-me. Sempre que publique qualque coseta vaig la passada pel teu blog , encara que no deixi cap comentari, m'agrada el que fas!!!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Quina preciositat Xili!! Sa teva neboda deu estar ben contenta i orgullosa! Quina passada! Enhorabona per tenir aquestes mans! :)

    Una aferrada, Cosiendo lunares

    ResponderEliminar
  4. Gràcies Bàrbara, reina!!!
    Ahir vaig entrar al teu blog i tenia que enviar-te un missatge per dir-te que farè el QUILT "I LOVE SEWING". Encara no le començat....
    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si? També t'animes? Que bé! Idò quan el tenguis acabat fes-m'ho saber, però sense preses! :)

      Eliminar